برخی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است گوشی گلکسی A90 سامسونگ بخشی از سری گلکسی R جدید و دارای شارژ سریع 45 واتی باشد.

بعد از معرفی گلکسی A80، مجددا اخبار غیررسمی و شایعه‌های مختلفی درباره‌ی میان‌رده‌ بعدی سامسونگ با نام گلکسی A90 منتشر شد. باتوجه‌به خبری که معروف‌ترین فاش‌کنندگان اخبار غیررسمی منتشر کرده‌اند، احتمالا دستگاهی با نام گلکسی A90 معرفی نشود و درنهایت، کره‌ای‌ها میان‌رده‌ بعدی خود را با نام دیگری و از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی R معرفی خواهند کرد.

تا جایی که می دانیم ظاهرا این شرکت در حال آماده شدن برای راه اندازی سری کامل از گوشی های گلکسی R است و گوشی مذکور با شماره مدل SM-A90x، که تا کنون به عنوان A90 نامگذاری شده، اولین دستگاه سری R است. افزون بر این بر اساس اطلاعات ما هر دو گوشی دارای دوربین های سه گانه ای و صفحه نمایش بزرگ هستند و حداقل یکی از گوشی ها از اینترنت 5G پشتیبانی می کند. گزارشی دیگر ادعا می کند که A90 دارای شارژ سریع 45 واتی خواهد بود.

این یعنی تقریبا دو برابر میزان سریعترین استاندارد شرکت کره ای سامسونگ (یعنی 25 وات). افزون بر این شارژ 45 واتی وقتی شگفت انگیز تر می شود که بدانیم دقیقا 3 برابر مقدار واتی است که سامسونگ برای خانواده گلکسی S10 خود در نظر گرفته است. با توجه به این که پیش از این نیز اعلام شده بود احتمالا نوت 10 پرو نیز با این تکنولوژی همراه است بنابراین در سال 2019 حداقل یک گوشی سامسونگ با این تکنولوژی همراه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *