موبایل و تبلت

انتشار آپدیت نرم افزاری جدید برای گلکسی اس 10

برخی مواقع کاربران در موقعیت هایی نظیر نصب یک اپلیکیشن نیاز به اسکن QR هستند که این قابلیت در برخی از گوشی های هوشمند به طور پیش فرض موجود بود. حال به تازگی سامسونگ همراه با پچ امنیتی ماه ژوئن، قابلیت اسکن QR را به دوربین گوشی های سری گلکسی اس 10 اضافه کرده است.

در گذشته این قابلیت درون بیکسبی ویژن قرار داشت؛ با این حال در آخرین آپدیت شاهد قرارگیری آن درون اپلیکیشن دوربین و دسترسی مستقیم به آن هستیم. کاربران می توانند با قرار دادن دوربین خود روبه‌روی کد QR، به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند. سامسونگ در اپلیکیشن دوربین این گوشی های هوشمند قابلیتی قرار داده که می توان توسط آن، این ویژگی را غیر فعال کرد.

در پنل نوتیفیکیشن این محصولات یک گزینه برای این قابلیت در نظر گرفته شده که کاربر می تواند توسط آن، کد QR را اسکن کند. با لمس این گزینه، اپلیکیشن دوربین اجرا می شود. در حال حاضر پچ امنیتی ماه ژوئن برای دو نسخه این گوشی های هوشمند، مدل مجهز به پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس در نظر گرفته شده است. هم اکنون این بروزرسانی برای نسخه های جهانی در کشور سوئیس عرضه شده و در آینده کاربران در کشورهای دیگر به آن دسترسی پیدا می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا