نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام تبلیغات را به بخش Explorer خواهد آورد

اینستاگرام اعلام کرد که به زودی در بخش Explore هم تبلیغات نمایش داده می‌شود؛ Explore بخشی است که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند محتواهای جدید مطابق سلیقه‌ی خود را پیدا کنند.

البته تبلیغات در بخش اصلی Explore قرار نمی‌گیرد و بلکه وقتی افراد بر پست‌های موجود در این بخش ضربه می‌زنند و مشغول اسکرول کردن می‌شوند، با این تبلیغات مواجه خواهند شد. این تبلیغات شامل عکس ها و ویدیوها خواهد بود و همچنین در IGTV نیز ظاهر خواهد شد.

مدیر بخش بازاریابی اینستاگرام می‌گوید که کاربران برای یافتن محتواهای جدید به این بخش مراجعه می‌کنند و به همین خاطر مکان ایده عالی برای قرار دادن تبلیغات مختلف قرار دارد. اینستاگرام در حال حاضر در بخش فید اصلی و استوری‌ها تبلیغات مختلفی را نمایش می‌دهد و قرار دادن این تبلیغات در بخش جدید می‌تواند برای تجربه کاربری این پلتفرم مشکل ایجاد کند.

در واقع مردم در این اینستاگرام هر چیز تازه ای که مورد علاقه شان باشد را دنبال خواهند کرد و تازه یا قدیمی بودن صفحات برایشان اهمیت ندارد بلکه فعالیت صفحات برایشان مهم است. به همین دلیل است که کاربران ساعت ها در بخش Explore اینستاگرام به گشت و گذار می پردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا