کنسول و بازی

نسخه دموی بازی eFootball PES 2020 در تاریخ 8 مرداد منتشر می شود

شرکت کونامی به تازگی تاریخ انتشار نسخه دموی بازی فوتبال eFootball PES 2020 را اعلام کرد. براساس اعلام شرکت، دموی این بازی قرار است در تاریخ 30 جولای (8 مرداد) در دسترس قرار گیرد.

نسخه‌ دموی eFootball PES 2020 شامل دو حالت Quick Play و Co-op برای مسابقات آنلاین می‌شود و همچنین بخش Edit Mode نیز در آن حضور دارد. به گفته‌ کونامی، این اولین باری است که نسخه‌ دموی سری بازی فوتبالی آن‌ها شامل این قابلیت می‌شود. بازیکنان می‌توانند در آن کیت مورد علاقه‌ خود را ایجاد کنند یا که در ترکیب تیم‌ها تغییرات ایجاد کنند.

همچنین این نسخه‌ دمو، از نسخه‌ای که در جریان نمایشگاه E3 2019 به نمایش درآمد، پیشرفته‌تر خواهد بود و شامل 14 تیم به صورت کاملا لایسنس شده است که 11 تای آن تیم‌های FC Barcelona ،Arsenal FC ،Palmeiras ،Flamengo ،Sau Paulo ، Sport Club Corinthians Paulista، Vasco da Gama، Boca Juniors، River Plate، Universidad de Chile و Colo Colo هستند.

بازی eFootball PES 2020 با استفاده از موتور بازی سازی FOX Engine که بازی‌های Metal Gear Solid با آن ساخته شده، توسغه می‌یابد و در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برای پلتفرم‌های رایانه شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا