مایکروسافت طبق معمول هر ماه، بازی های رایگان مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد ماه نوامبر ۲۰۱۹ را اعلام کرد. بر این اساس و طبق روال همیشگی این شرکت کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هر کدام دو بازی رایگان خواهند داشت که البته به لطف Backward Compatibility، بازی‌های Xbox 360 روی Xbox One هم قابل اجرا خواهند بود.

با آغاز اولین روز (10 آبان) از ماه نوامبر میلادی کاربرانی که اشتراک Xbox Live Gold را در اختیار دارند می‌توانند بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter را بر روی کنسول ایکس باکس وان به طور رایگان بازی کنند. این بازی تا پایان ماه رایگان خواهد ماند. The Final Station دیگر بازی ماه نوامبر این سرویس برای دارندگان کنسول Xbox One خواهد بود که از ۱۶ نوامبر(25 آبان) تا ۱۵ دسامبر(24 آذر) به طور رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

کاربران طلایی ایکس‌باکس ۳۶۰ هم می‌توانند بازی Star Wars Jedi Starfighter را از تاریخ ۱۰ تا ۲۴ آبان به‌صورت رایگان دریافت کنند. همچنین بازی Joy Ride Turbo از 25 آبان ماه (16 نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد و تا 9 آذرماه (30 نوامبر) هم قادر به‌دریافت این بازی به‌صورت رایگان خواهید بود. جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه نوامبر 2019 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های ذکر شده به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *