موبایل و تبلت

سامسونگ در تاریخ 16 مرداد از گلکسی نوت 10 رونمایی می کند

سامسونگ امروز دعوتنامه مراسم گلکسی آنپکد با هدف رونمایی از پرچمداران گلکسی نوت 10 را برای رسانه‌ها ارسال کرده است و در آن 7 آگوست برابر با 16 مرداد ماه را به عنوان تاریخ شروع این مراسم عنوان کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از سری گلکسی نوت 10 فاش شده احتمالاً شاهد عرضه دو مدل با ابعاد متفاوت خواهیم بود که یکی از آنها از شبکه های مخابراتی 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این احتمالاً هر دو مدل فاقد پورت 3.5 میلی متری هدفون خواهند بود. سامسونگ همزمان با ارسال دعوت نامه‌ها، تیزر کوتاهی منتشر کرده است که در آن شاهد به تصویر کشیده شدن لنز دوربین سلفی نوت 10 با استفاده از قلم هوشمند S Pen هستیم و در انتها تاریخ مراسم گلکسی آنپکد به نمایش گذاشته می‌شود که به 7 آگوست سال جاری میلادی اشاره دارد.

رندرهایی که اخیراً از گلکسی نوت 10 منتشر شده خبر از کاهش بیش از پیش حاشیه بالا و پایین نمایشگر می دهند. علاوه بر این دوربین سلفی قرار است از گوشه نمایشگر به میانه بالایی منتقل شود. مدل بزرگتر گلکسی نوت 10 احتمالاً نمایشگری 6.75 اینچی خواهد داشت در حالی که مدل دیگر به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز خواهد شد. در پشت گوشی هم دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد که ماژول های آن به صورت عمودی قرار گرفته اند.

این پرچمدار قدرتمند به همراه تراشه اگزینوس 9820 عرضه می‌شود و در بازار برخی از کشورها با تراشه اسنپ دراگون 855 عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که پرچمدار نوت 10 به دوربین سه گانه مجهز شده است، اما نسخه نوت 10 پرو از یک سنسور Tof در کنار ماژول دوربین سه گانه استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ بالاخره جک 3.5 میلی‌متری را از این پرچمدار حذف کرده و فقط نسخه نوت 10 پرو به شکاف گسترش حافظه مجهز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا