سامسونگ به تازگی یک فروشگاه Bixby برای کاربران گلکسی راه اندازی کرده که می توانند به میان‌برهایی که با این دستیار صوتی کار می کند، پیدا کنند.

در این مارکت که Bixby marketplace نامگذاری شده است، کاربران می‌توانند محصولاتی به نام کپسول‌های بیکسبی (Bixby capsules) را خریداری کنند. این محصول عملکردی مشابه مهارت‌های الکسای آمازون داشته و به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی با استفاده از فرامین صوتی به عملکردهای خاص یک اپ دسترسی پیدا کند. این پلتفرم جدید هم اکنون در کشورهای آمریکا و کره جنوبی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دستیار صوتی بیکسبی در حال حاضر، فراخوانی سریع دستورات را با ادغام برنامه های شخص ثالث فراهم کرده است،اما استور بیکسبی امکان مرور دسته‌بندی‌های مختلفی از اپ‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. کاربران همچنین می توانند کپسول ها را براساس نیاز خاصی شخصی سازی کنند.

به عنوان مثال اگر شما ترجیح می دهید که از سرویس اوبر یا لیفت استفاده کنید، می توانید کپسول حمل و نقل را انتخاب کرده تا هنگامی که شما از بیکسبی درخواست ماشین به فرودگاه می دهید، سوار تاکسی های شرکت اوبر شوید. از جمله اپلیکیشن های شخص ثالت پشتیبانی شده شامل Spotify, Yelp, YouTube, NPR و Google Maps می شود.

سامسونگ ادعا می کند که مارکت پلیس و کپسول ها بیکسبی اجازه نمایش تبلیغ را نمی دهد، گرچه احتمال دارد که این تبلیغات به صورت صوتی شنیده شود. با عرضه مارکت بیکسبی سامسونگ امیدوار است توجه توسعه دهندگان بیشتری را به سمت پلتفرم بیکسبی جلب کند و اعلام کرده که قرار است در کنفرانس توسعه دهندگانی که پاییز امسال برگزار می‌کند پروژه‌های دیگری را هم رونمایی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *