نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اپلیکیشن Photos را با محو کردن پس‌زمینه قدرتمندتر می‌کند

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه Windows Photos برای اعضای Windows Insider Progam در کانال‌های Canary و Dev ارائه کرده که شامل افزودن ابزارهای ویرایش جدید و همچنین بهبودهای کلی است. این شرکت در حال ارائه ویژگی هایی است که شامل تاری پس زمینه، بهبود OneDrive و موارد دیگر می شود.

اپلیکیشن Photos اکنون می تواند تاری پس زمینه را به عکس ها اضافه کند. این ویژگی به طور خودکار سوژه و پس‌زمینه اطراف را شناسایی می‌کند تا با یک کلیک یک دکمه تاری ایجاد کند. همچنین به کاربران امکان کنترل شدت تاری را می‌دهد و همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت عدم رضایت از انتخاب پیش‌فرض، مناطق مختلف را برای محو کردن انتخاب کنند.

مایکروسافت همچنین جستجوی محتوا را برای عکس‌هایی که در OneDrive پشتیبان‌گیری می‌شوند، فراهم می‌کند. با آخرین به روز رسانی، کاربران می توانند محتوایی را در یک تصویر مانند اتومبیل، سواحل، تولد و موارد دیگر جستجو کنند. برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید وارد OneDrive شده و به بخش شخصی OneDrive بروید. پس از آن، آنها می توانند از نوار جستجو در بالا برای جستجوی محتوا استفاده کنند.

سایر موارد افزوده شده شامل پشتیبانی از Motion Photo برای عکس‌های گرفته شده با گوشی‌های هوشمند سامسونگ و گوگل می‌شود. مایکروسافت همچنین جستجوی مکان را اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد عکس های گرفته شده در یک مکان خاص را جستجو کنند. این ویژگی برای همه عکس‌های مجموعه، از جمله عکس‌هایی که در OneDrive و Apple iCloud ذخیره شده‌اند، در دسترس است. برای استفاده از ویژگی های جدید، علاوه بر عضویت در برنامه Dev یا Canary Windows Insiders، باید برنامه Photos نسخه 2023.11090.13001.0 یا بالاتر را داشته باشید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا