موبایل و تبلت

ویوو iQOO Neo با پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی شد

هنگامی که ویوو گوشی iQOO را با شعار Monster Inside یا هیولای درون، معرفی کرد، از مشخصاتی نظیر شارژ سریع 44 واتی و پردازنده پرچمدار برخوردار بود. حال این شرکت یک نسخه ارزاتر رونمایی کرده که vivo iQOO Neo نام دارد.

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.38 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. ویوو بر روی گوشی از شتاب دهنده لمسی برای دیجیتایزر افزوده تا هنگام استفاده از جوستیک در بازی تاخیر آن به صفر برسد.

قدرت پردازشی این توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین شده و به همراه آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین سه گانه با سنسورهای 12 و 8 و 2 مگاپیکسلی هستیم، در حالیکه دوربین سلفی گوشی 12 مگاپیکسلی است.

از آنجاکه این محصول، بعنوان گوشی گیمینگ محسوب می شود، ویوو از یک سیستم خنک کننده اختصاصی، برای گوشی iQOO Neo استفاده کرده است. این رویداد می تواند دمای گوشی را به کمتر از 3 درجه در مقایسه با سایر گوشی های مجهز به پردازنده مذکور برساند. روند فعلی گیمرهای چینی برای استفاده از گوشی، باعث افزایش عملکرد آن شده است، به طوریکه این گوشی تمام قابلیت هایی نظیر AI Turbo, Center Turbo, Net Turbo, Cooling Turbo, و غیره را در یک پکیچ با نام Multi-Turbo جای داده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل Funtouch OS 9 بر پایه اندروید 9 پای، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی اشاره کرد. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی و بنفش عرضه شود. قیمت اعلام شده برای مدل 6/64 گیگابایتی معادل 260 دلار و برای مدل 8/128 گیگابایت معادل 335 دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا