اینستاگرام به تازگی استیکر جدیدی با نام Chat Sticker به قابلیت استوری افزوده که به کاربر اجازه می دهد تا فالوورهای خود را به چت گروهی دعوت کند و در نهایت خود کاربر می تواند از بین کسانی که قبول کرده اند، انتخاب کند که چه افرادی وارد چت گروهی شوند.

این ویژگی جدید در کنار دیگر استیکرهای استوری اینستاگرام همانند رای‌گیری، باکس سوال، موقعیت مکانی، هشتگ، شمارش معکوس و غیره جای خواهد گرفت. در صورتی که کاربری استیکر به در استوریش قرار دهد، دوستانش می توانند با کلیک روی استیکر، درخواست ورود به چت گروهی را بدهند. سپس کاربر اصلی می تواند از میان آن ها، انتخاب کند که چه کسانی وارد چت گروهی در دایرکت شوند. کاربران می توانند در هر زمانی چت را متوقف کنند.

به نظر می رسد استیکر جدید استوری اینستاگرام برای کاربرانی طراحی شده که با دوستان واقعی خود در اینستاگرام در ارتباط هستند و هنوز اینکه اینفلوئنسرها چگونه می توانند از این ویژگی استفاده کنند، اطلاعاتی منتشر نشده است. ممکن است آن ها بتوانند از این طریق با هواداران خود ارتباط برقرار کنند. این قابلیت جدید بیشتر می‌تواند برای کاربران و یا چهره‌های سرشناسی که می‌خواهند با دنبال‌کنندگان و طرفداران خود گفت‌وگو کنند، به‌کار آید.

 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *