ویوو امروز از گوشی هوشمند Z1 پرو با هدف ارائه مشتریان گوشی های سری Z با نمایشگر حفره دار، باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شده است. این گوشی به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به گوشی ویوو Z5x داشته و اما در تغییراتی در دوربین سلفی و پردازنده وجود دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. این اولین گوشی ویوو است که دوربین حفره دار 32 مگاپیکسلی آن در گوشه سمت چپ بالا قرار رفته است. دوربین سه گانه اصلی این گوشی شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.78، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می شود.

در دل این دستگاه، تراشه اسنپدراگون 712 به همراه 4/6 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. ویوو برای تجربه بهتر بازی با این گوشی دو قابلیت Cooling و Game Turbo به آن اضافه کرده است. حالت Ultra Game نیز باعث ایجاد صدای فراگیر و بازخورد گیمینگ در طول بازی می شود.

ویوو برای تامین انرژی زد 1 پرو از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 18 واتی استفاده کرده است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری Funtouch 9 اشاره کرد. این گوشی در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود. قیمت اعلام شده برای مدل 4/64 گیگابایتی 217 دلار و مدل 6/128 گیگابایتی 261 دلار می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *