موبایل و تبلت

شیائومی از گوشی های Mi CC9 و Mi CC9e رونمایی کرد

پس از شایعات و گمازنی ها، سرانجام شیائومی از جدیدترین گوشی های CC تحت عناوین  Mi CC9, Mi CC9e و Mi CC9 Meitu Edition رونمایی کرد. شرکت فناوری Meitu در چین شرکت شناخته شده‌ای است که بیشتر به اپلیکیشن‌های تخصصی و همچنین گوشی‌های هوشمند ویژه سلفی شناخته می‌شود.

شیائومی Mi CC9

این گوشی از نمایشگر 6.39 اینچی امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل استفاده کرده است. در بریدگی قطره ای شکل این گوشی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار داشته و از قابلیت میموجی و حالت پرتره هوش مصنوعی برخوردار است. پنل جلویی و پشتی این محصول شیشه ای بوده که توسط فریم فلزی به هم متصل شده اند. وزن این گوشی هوشمند به 179 گرم می رسد و ضخامت آن برابر با 8.67 میلی متر است.

این گوشی همچنین به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز بوده و به همراه آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه هستیم که شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگ f/1.8، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می شود.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری MIUI 10، باتری 4030 میلی آمپر ساعتی و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. شیائومی قیمت 260 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی گوشی Mi CC9 و قیمت 290 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن در نظر گرفته است. این گوشی شیائومی در رنگ‌های سفید، آبی تیره و مشکی عرضه خواهد شد.

شیائومی Mi CC9e

دستگاه دوم دارای پسوند e بوده که به معنای Essential Edition است. دوربین اصلی و سلفی این محصول با نسخه اصلی یکسان بوده؛ با این حال برای آن صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس در نظر گرفته شده که زیر آن سنسور اثر انگشت حضور دارد.

وظیفه تامین قدرت این محصول بر عهده پردازنده کوالکام اسنپدراگون 665 بوده که توسط 4 و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. شیائومی همچنین قیمت 188 دلاری را برای نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی گوشی Mi CC9e و قیمت 203 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 232 دلاری را برای نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن در نظر گرفته است. این گوشی شیائومی نیز در رنگ‌های سفید، آبی تیره و مشکی عرضه خواهد شد.

شیائومی Mi CC9 Meitu Edition

گوشی Mi CC9 Meitu شیائومی در یک رنگ اختصاصی به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات فنی این گوشی شیائومی کاملا با گوشی Mi CC9 یکسان است اما تنها در یک مدل با حافظه داخلی 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در عین حال دوربین اصلی و همچنین دوربین سلفی بکار گرفته شده در این نسخه ویژه از فناوری تصویربرداری ویژه Meitu برای خلق تصاویر پرتره منحصربفرد حتی در شرایط محیط کم‌نور برخوردار است. یک نسخه اختصاصی از رابط کاربری MIUI 10 به همراه اندروید 9 پای نیز بر روی این گوشی نصب خواهد بود.

شیائمی همچنین بسته‌بندی متفاوتی را برای این نسخه ویژه در نظر گرفته است. این گوشی در یک جعبه بزرگ آبی با لوگو کوچک CC بر روی جعبه و همچنین با لوگو برند meitu بر روی قاب پشتی خود، عرضه خواهد شد. در حالی که گوشی‌های Mi CC9 و CC9e در جعبه‌های سفید رنگ و با لوگو رنگی برند CC عرضه خواهند شد. شیائومی همچنین برای گوشی CC9 Meitu قیمت 378 دلاری را برای تنها مدل آن با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا