فناوری

انتشار اطلاعاتی تازه از تبلت گلکسی تب A8 2019 سامسونگ

براساس گزارشات، سامسونگ امسال قصد دارد که از سه تبلت جدید رونمایی کند. در همین راستا، به تازگی اطلاعاتی جدید از مشخصات و تصاویری تبلت گلکسی A8 2019 قاش شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط Winfuture.de، گلکسی تب A8 2019 از نمایشگری با وضوح 1280 در 720 پیکسل و از نوع LCD استفاده می‌کند. در اطراف نمایشگر نیز حاشیه زاید بسیاری را شاهد خواهیم بود. پردازنده مورد استفاده در این تبلت اسنپدراگون 429 است که با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

یکی از نقاط ضعف این تبلت، کیفیت ناامید‌کننده دوربین سلفی است. دوربین سلفی دستگاه با کیفیت 2 مگاپیکسل در نمایشگر تعبیه شده که کیفیت پایین آن از تبلت‌های پایین‌رده نیز کمتر است. در سایر بخش‌های سخت‌افزاری پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است. این تبلت مجهز به اینترنت 4G LTE بوده و خبر خوب بعدی، وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. باتری دستگاه هم با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر وظیفه تامین انرژی تبلت را برعهده دارد.

این تبلت در رنگ‌های نقرهای و مشکی روانه بازار خواهد شد، اما تاکنون هیچ جزییاتی درباره قیمت دستگاه اعلام نشده است. به احتمال زیاد، سامسونگ این تبلت را با آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید (اندروید پای) در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا