گلکسی A50 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می شود که از دوربین سه گانه بهره می برد. حال کارشناسان DxOMark به بررسی دوربین این گوشی پرداخته و نتایج بنچمارک آن را منتشر کردند.

نتایج منتشر شده، نشان می‌دهد عملکرد دوربین آن فراتر از انتظارات است و می‌توان گلکسی A50 را از این نظر از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار سال گذشته قدرتمندتر دانست. امتیاز کسب کرده در مجموع 83 بوده است که سبب می‌شود که بتوان آن را با دوربین موجود در گوشی‌های قدرتمندی نظیر ال‌جی G7 ThinQ، نوکیا 8 Sirocco و آیفون 7 مقایسه کرد.

در حالیکه در بخش عکاسی نمره 85 را کسب کرده و در بخش ضبط ویدیو عملکرد ضعیفی نشان داده و نمره 79 را کسب کرده است. دلیل این امر، تولید رنگ بسیار عالی، Dynamic Range وسیع، نوردهی خوب و همچنین تنظیم میزان نور تصاویر، در دوربین این گوشی است. همچنین ضعیف‌ترین نمره‌ها در بخش عکاسی در حوزه فراهم کردن جزییات مناسب، دقت و سرعت در فوکوس در محیط‌های با نور کم و همچنین تولید رنگ‌های سبز و صورتی به ثبت رسیده است.

می‌توان کاهش نمره این گوشی هوشمند در بخش ثبت ویدیو را هم ناشی از عدم پایداری در فوکوس خودکار و فقدان جزییات مناسب در ویدیوهای خروجی دانست. با این وجود، می‌توان گفت عملکرد این دوربین در هنگام ثبت ویدیوها در بخش تولید رنگ‌ها و همچنین کاهش نویز بسیار عالی بوده است. DxOMark همچنین اعلام کرده است که سیستم لرزش‌گیر موجود در این اسمارت فون نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *