موبایل و تبلت

انتشار تصاویری واضح از گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس‌ال

گوگل چندی پیش از تصویری از نمای پشتی گوشی پیکسل 4 منتشر کرد، اما طراحی قسمت جلوی این گوشی همچنان تا حد زیادی مبهم باقی مانده است. در همین راستا، افشاگر معروف @OnLeaks رندرهای سه بعدی از گوشی پیکسل 4 ایکس ال را افشا کرده است.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که این گوشی هیچ بریدگی و حفره ای درون نمایشگر برای دوربین سلفی ندارد و مانند سبک قدیمی طراحی لبه‌ای در بالای گوشی تعبیه شده که جایگاه دوربین سلفی دوگانه، بلندگو و سنسورهای گوشی خواهد بود. قاب جلویی گوشی ساختار بهتری نسبت به نسل قبلی این دستگاه خواهد داشت.

همچنین طبق شایعات، نسخه ایکس ال دارای نمایشگر 6.25 اینچی با نسبت ابعاد 19.5 به 9 خواهد بود. عدم وجود حسگر اثر انگشت یعنی احتمالاٌ این سنسور در زیر نمایشگر جای خواهد گرفت. این گوشی دارای ابعاد 160.4×75.2×8.5 میلیمتر خواهد بود و برآمدگی دوربین ضخامت آن ناحیه را به 9.3 میلیمتر خواهد رساند. نسخه استاندارد پیکسل 4 احتمالاً دارای نمایشگر 5.6 یا 5.8 اینچی و ابعاد 147 در 68.9 در 8.2 میلیمتر خواهد بود.

گوشی‌های جدید پیکسل 4 به احتمال زیاد دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو در ساختار دوربین سه‌گانه خود خواهند بود. به غیر از دوربین اصلی، احتمال وجود یک سنسور سه‌بعدی ToF قوی‌تری از سنسور یک سنسور زاویه عریض است. دوربین سفلی گوشی هم در کنار سنسور اصلی دارای یک سنسور سه بعدی برای تشخیص چهره به‌صورتی امن خواهد بود. پردازنده این دستگاه‌ها هم اسنپدراگون 855 خواهد بود که با 6 گیگابایت رم همراه می‌شود و از بلندگوهای استریو، پورت USB-C بدون جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره خواهد بود.  پیکسل 4های گوگل احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا