نرم افزار و اینترنت

تلگرام 5.9 با قابلیت ارسال استیکرهای انیمیشنی منتشر شد

تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی توانسته در طی سال‌های اخیر و با عرضه بروزرسانی‌هایی منظم، کاربران خود را حفظ کرده و روز به‌روز نیز بر تعداد آن‌ها بیافزاید. این اپلیکیشن اخیرا برزورسانی جدیدی را منتشر کرده که امکان استفاده از استیکرهای انیمیشنی را در قالبی جدید برای کاربران فراهم می‌کند.

همان طور که از نام آنها مشخص است، این بار حالت‌های گوناگونی که شما با استفاده از آیکون یا استیکر ثابت ارسال می‌کردید، از طریق شکلک‌هایی متحرک قابل انتقال بوده و به دلیل آنکه سرعت 60 فریم بر ثانیه‌ای دارند، بسیار روان و جذاب اجرا می‌شوند. علیرغم آنکه حرکت این استیکرها بسیار جذاب و سریع است اما به‌خاطر فناوری پیشرفته ساخت، حجم پایینی داشته و حداقل از تصاویر گیف ارسالی بسیار سبک‌تر هستند.

مهندسان تلگرام برای طراحی این استیکرها از وکتورهای گرافیکی، متدهای پکیجینگ و روش‌های حرفه‌ای برای بهره گرفتند که نتیجه آن منجر به تولید استیکرهایی شده که حجم هر کدام بین 20 تا 30 کیلوبایت می‌رسد. این امکان برای تمامی‌ طراحان و علاقمندان فراهم شده تا استیکرهای انیمیشنی جدید خود را متناسب با سلیقه خود طراحی کنند. درواقع، یک پلتفرم آزاد برای همه در دسترس است که می‌توان از این بستر برای طراحی و اشتراک استیکرهای جدید بهره برد. نخستین کاری که بایستی انجام دهید، این است که تلگرام خودتان را به‌روز کنید. سپس با مراجعه به بخش Trending پنل استیکر تلگرام، به استیکرهای انیمیشنی بیشتری دسترسی داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا