موبایل و تبلت

اپل دومین بتای عمومی iOS 13 و iPadOS را منتشر کرد

اپل دومین نسخه بتای عمومی سیستم عامل های iOS 13 و iPadOS را برای کسانی که در برنامه بتا اپل عضو هستند، منتشر کرد. درواقع اگر پیش از این نخستین نسخه بتا عمومی را درآیفون یا آیپد خود اجرا کرده اید، این انتشار به عنوان یک به روز رسانی نرم افزاری جدید به شما اعطا می شود. اگر نسخه جدید را دریافت نکردید و مایل بودید این نسخه را به شکل دستی فعال کنید، کافیست به Settings > About > Software Update بروید.

بسیاری از افراد مایلند تا رونمایی نسخه اصلی صبر کنند و از فعالسازی نسخه بتا خودداری می کنند. اما اگر مایلید بدانید می توانید از نسخه بتا استفاده کنید یا خیر، سری به سایت اپل زده و برنامه بتا ویژه دستگاه خود را دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از اشکالات اجتناب ناپذیر محسوب می شوند، بنابراین باز هم صبر کردن تا رونمایی نسخه اصلی را می توان برترین رفتار کاربران اپل دانست.

البته نسخه بتای جدید با رفع اشکالاتی هم همراه است، برای مثال اصلاح “فیس تایم” که از هفته گذشته در برخی نسخه های بتا گزارش شده است و به این ترتیب شما میتوانید از برخی از فیلترهای خودکار نیز استفاده کنید. علاوه بر این، در iOS 13 جدید مسائل امنیتی نیز بیش از گذشته رعایت می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا