سال پیش، شرکت با نام Mobovi از ساعت هوشمند Ticwatch Pro با برخورداری از دو نمایشگر عرضه کرد که باعث افزایش طول عمر باتری با طراحی پریمیوم و ویژگی های تناسب اندام بود. در همین راستا، این شرکت امروز از نسل دوم ساعت Ticwatch Pro به همراه اتصال 4G/LTE رونمایی کرد. در کنار نمایشگر تمام سیلیکونی، محصول جدید، اکنون قابلیت تشخیص خودکار تمرینات و نظارت ضربان قلب با اپلیکیشن TicHealth را دارد.

ساعت Ticwatch Pro دارای صفحه نمایش دوتایی منحصر به فرد است که بین نمایشگر AMOLED و FSTN LCD سوئیچ می کند. صفحه ال سی دی بالایی زمانی که فعال نیست شفاف می‌ماند و کاربر قادر است که تصاویر به نمایشگر درآمده در صفحه اولد و سیستم‌عامل Wear OS را مشاهده کند. حالت اصلی FSTN LCD برای ردیابی گام و سنجش ضربان قلب مورد استفاده قرار می گیرد. باتری بکار رفته در این ساعت، با یک بار شارژ کامل، امکان استفاده به مدت 30 روز را برای کاربر فراهم می کند.

این ساعت هوشمند همچنین از همان پردازنده اسنپدراگون ور 2100 استفاده می کند، ولی، به رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی مجهز شده است. این ساعت جدید دارای eSIM بوده و می تواند به cellular data متصل شود. همچنین از قابلیت های Number Sharing و Cloud Synchronization پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید تماس ها صوتی، متن ها و اعلان ها را از طریق موبایل خود دریافت کنید.

علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد، Ticwatch Pro از قابلیت پرداختNFC، استریم موسیقی با استفاده از بلوتوث و استاندارد ضد آب IP68 نیز بهره می‌برد. ساعت هوشمند TicWatch Pro 4G/LTE هم اکنون از طریق سایت آمازون با قیمت 279 دلار قابل سفارش است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *