گجت و پوشیدنی

رونمایی از ساعت هوشمند Amazfit GTR در دو مدل 42 و 47 میلی متری

شرکت هوامی به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود تحت عنوان Amazfit GTR رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جذاب در سه نسخه با بدنه‌های استیل ضد زنگ، آلومینیوم و تیتانیوم با ابعاد 42 و 47 میلی‌متر به بازار عرضه می‌شود.

تمامی این نسخه ها دارای نمایشگری با تراکم 326 پیکسل در اینچ است. همچنین مدل کوچکتر نمایشگر دایره ای 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 پیکسل داشته و مدل بزرگتر آن از صفحه نمایش 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل بهره می برد. از سوی دیگر  نمایشگر این ساعت به شیشه محافظ گوریلا گلس 3 مجهز شده‌ و تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

یکی از ویژگی برجسته این ساعت ها داشتن باتری با عمر شارژ بالا است. مدل 47 میلیمتری دارای باتری 410 میلی آمپر ساعتی بوده و برای استفاده تا 24 روز مناسب است. همچنین مدل 42 میلی متری نیز از باتری 192 میلی آمپر ساعتی با دوام شارژ تا 12 روز برخوردار است. سایر قابلیت‌های ویژه این ساعت هوشمند جذاب شامل پشتیبانی از NFC برای پرداخت‌های الکترونیک، GPS+GLONASS، سنسور فشار هوا، سنسور دقیق BioTracker PPG برای نظارت 24 هسته بر روی ضربان قلب کاربر، سیستم هوشمند نظارت بر سلامت کاربر، تجزیه و تحلیل خواب میزان خواب و استراحت می‌شود.

هوامی برای نسخه استاندارد ساعت هوشمند Amazfit GTR با صفحه نمایش 42 میلی‌متری قیمت 119 دلار را در نظر گرفته است و سایر نسخه‌های این ساعت هوشمند به شامل نسخه مجهز به بند چرم 145دلار، نسخه 47 میلی‌متری با بدنه آلومینیومی و نسخه استیل زد زنگ با بند چرم قیمت خواهند داشت. همچنین نسخه ویژه Iron Man special edition با بدنه تیتانیومی، صفحه نمایش 47 میلی‌متری و بند چرم قرمز 203 دلار قیمت خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا