گجت و پوشیدنی

ریلمی واچ 3 پرو معرفی شد

ریلمی سرانجام ریلمی واچ 3 پرو را عرضه کرد که جانشین واچ 2 پرو محبوب خود است که در می 2021 عرضه شد. این ساعت هوشمند دارای بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز مانند نمایشگر بزرگ AMOLED و عمر باتری طولانی است، بنابراین بیایید آنها را بررسی کنیم. واچ 3 پرو دارای طراحی مستطیلی تمیز با لبه های منحنی است و یک دکمه کناری برای روشن کردن نمایشگر و پیمایش در رابط کاربری دارد. صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368 در 448 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز ارائه می شود. این پنل تا 500 نیت روشنایی دارد و دارای ویژگی نمایشگر همیشه روشن است.

واچ 3 پرو دارای ویژگی محبوب تماس بلوتوثی است که این برند ادعا می کند تجربه تماسی شفاف را ارائه می دهد. همچنین دارای GPS داخلی است که ادعا می شود حرکات شما را به دقت ردیابی می کند. ویژگی‌های سلامتی شامل سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون است که نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون در تمام طول روز و همچنین نظارت بر خواب و استرس را ارائه می‌دهد. همچنین دارای نظارت بر چرخه فیزیولوژیکی زنانه است.

این ساعت بیش از 110 حالت ورزشی داشته که از 5 حالت ورزشی اصلی مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه‌سواری، بیضوی و پارویی بهره می برد. این حالت‌ها با استفاده از الگوریتم‌های ورزشی حرفه‌ای Cywee پایش می‌شوند و داده‌های دقیق‌تر و مفیدتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا جلسات آموزشی آنها کارآمدتر و مؤثرتر شود. ریلمی ادعا می کند که واچ 3 پرو به لطف باتری 325 میلی آمپر ساعتی می تواند تا 10 روز عمر باتری را با مکالمه استاندارد GPS و بلوتوث به دست آورد. سایر ویژگی ها شامل Find My Phone، کنترل دوربین، زنگ هشدار، یادآوری رویداد، چراغ قوه، تایمر، اعلان پیام، کنترل موسیقی، کرونومتر، یادآوری هیدراتاسیون می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا