موبایل و تبلت

گوشی جان‌سخت Doogee S90 Pro با تراشه هلیو پی 70 معرفی شد

شرکت چینی دوجی (Doogee)، به تازگی از جدیدترین گوشی جان سخت خود رونمایی کرده که هدفش ارائه عملکرد گوشی های هوشمند با کیفیت مناسب است. این گوشی جدید که Doogee S90 Pro نام داشته، تمامی استانداردها نظیر IP68, IP69K و MIL-STD-810G را داشته و دارای چند لوازم جانبی از جمله کنترلر بازی، باتری اضافی و ماژول دوربین حالت شب است.

این گوشی برای کسانی مناسب است که در شرایط سخت کار می کنند. دوجی ادعا می کند که گوشی قادر است تا دوهفته در زیر آب دوام بیاورد. همچنین بدنه فلزی و پلی کربنات این گوشی می تواند در برابر ضربات، دمای بالا، زنگ زدگی مقاوم باشد.

به لحاظ مشخصات، باید اشاره کنیم که S90 پرو دارای صفحه نمایش 6.18 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 18 به 9 دارد. دوربین سلفی گوشی 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 سوپر واید است. در پشت گوشی نیز شاهد قرارگیری دوربین دوگانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی هستیم، ضمن اینکه فلش دوگانه و سنسور اثر انگشت در کنار آن قرار گرفته است.

قدرت پردازشی گوشی توسط پردازنده مدیاتک هلیو P70 تامین شده و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. از سوی دیگر، اس 90 پرو دارای باتری 5050 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 24 واتی و شارژ وایرلس 10 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل اندروید 9 پای و پشتیبانی از فناوری NFC اشاره کرد. گفتنی است که این گوشی قرار است با قیمت 299 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا