موبایل و تبلت

گوشی تاشو اوپو Find N در تاریخ 15 دسامبر معرفی می شود

قرار است OPPO Find N به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو  در تاریخ 15 دسامبر از طریق رویداد INNO Day 2021 این شرکت ارائه شود. توییتی که این برند منتشر کرده ، نگاهی به طراحی Find N می‌دهد.

اوپو Find N حاصل چهار سال تحقیق و توسعه شدید و شش نسل از نمونه های اولیه این شرکت متولد شده است. اکثر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، پیکربندی‌ها و طراحی‌های مشابهی دارند. به گفته لاو، صنعت گوشی‌های هوشمند چه در زمینه ارائه ویژگی‌هایی مانند نرخ تازه‌سازی بالا، عکاسی با موبایل، شارژ سریع و غیره به یک محدودیت رسیده است. از این رو، این شرکت اکنون تصمیم گرفته است که وارد بخش تاشو شود.

اوپو کار بر روی اولین نمونه اولیه find N را در سال 2018 آغاز کرد. در حالی که سامسونگ، هواوی و شیائومی قبلاً از گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کرده‌اند، این شرکت هنوز یکی از آنها را عرضه نکرده است. لاو معتقد است که بهتر است محصولی را بعداً زمانی که آماده ارائه یک تجربه کاربری عالی است به جای عجله برای همگام شدن با روندها، عرضه کنید. او اضافه کرد که Find N دستگاهی زیبا و کاربرپسند خواهد بود. اوپو تلاش کرده است تا نقاط دردناکی مانند چروک شدن نمایشگر و مشکلات دوام که در گوشی های تاشو توسط برندهای دیگر دیده می شد را برطرف کند.

گزارش ها نشان می دهد که Find N دارای یک صفحه نمایش داخلی 8 اینچی LTPO OLED نرخ 120 هرتز، یک نمایشگر کاور 60 هرتزی با طراحی سوراخ پانچ، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی، دوربین سه گانه (50 مگاپیکسلی (IMX766 سونی) + 16 مگاپیکسلی (سونی) + 13 مگاپیکسلی)، تراشه اسنپدراگون 888، تا 512 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 12 با طعم ColorOS 12 خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا