نرم افزار و اینترنت

گوگل مپس حالا ایستگاه‌های کرایه دوچرخه را به کاربران نمایش می دهد

گوگل به تازگی در بروزرسانی جدید اپلیکیشن Google Maps قابلیتی قرار داده که کاربران می توانند ایستگاه های اشتراک دوچرخه را پیدا کرده و در شهرهای بزرگ برای تردد از دوچرخه کرایه ای استفاده کنند.

این برنامه اطلاعات خود را از یک منبع جهانی که توسط شرکت داده های حمل و نقل Ito World به دست می آید، منتشر می کند و وضعیت را برای دوچرخه های شما در هر سیستمی به نمایش می گذارد. گوگل در این سیستم وظیفه بررسی بیش از 18 میلیون دوچرخه را بر عهده دارد. این ویژگی البته می تواند ایستگاه های کرایه دوچرخه خلوت نزدیک به شما را نیز شناسایی کند.

البته این ویژگی کاملا جدید نیست و پیش از این نیز در نیویورک موجود بوده است. این ویژگی هم اکنون در 23 کشور نظیر بارسلونا، برلین، بروکسل، بوداپست، شیکاگو، دوبلین، هامبورگ، هلسینکی، کائوسیونگ، لندن، لس آنجلس، لیون، مادرید، مکزیکو سیتی، مونترال، نیو تایپه، ریودوژانیرو، منطقه خلیج سان فرانسیسکو، سائوپائولو، تورنتو، وین، ورشو و زوریخ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ویژگی جدید bikesharing در نقشه گوگل هم اکنون در شهرهای اشاره شده، برای کاربران اندروید و آی‌اواس منتشر گردیده است. انتظار می رود که طی هفته های آینده برای سایر نقاط مختلف دنیا در دسترس قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا