الکترونیک آرتز به تازگی نخستین ترلیر از گیم پلی بازی فیفا 20 را منتشر کرده که بیشتر بر روی ویژگی‌های جدید اضافه شده به مجموعه تمرکز می‌کند.

در این تریلر، علاوه بر بازیکنانی به مانند رحیم استرلینگ و جیدون سانچو، شاهد ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی از جمله تغییرات ضربات آزاد، Strafe Dribbling، تکل‌های کنترل شده، تمام کنندگی متعادل (composed finishing) و بسیاری از موارد دیگر نیز هستم.

بهبود سیستم دریبلینگ، بهبود فیزیک توپ، بهبود سیستم شوت‌زنی مخصوصا شوت‌های خارج از محوطه‌ی جریمه، بهبود نبردهای یک‌دربرابر یک و پیشرفت هوش‌مصنوعی بازیکنان از جمله ویژگی‌هایی است که هرساله به‌عنوان یک عنصر جدید مطرح می‌شود و در هر قسمت از مجموعه‌ی فیفا شاهد پیشرفت‌ آن‌ها هستیم که در فیفا 20 هم چنین موضوعی را داریم. در کنار تمامی این موارد، تریلر جدید فیفا 20 سیستم‌های جدید زدن ضربات کاشته از جمله ضربات پنالتی و ضربات ایستگاهی را نشان می‌دهد؛

بازی FIFA 20 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) برای تجربه‌ روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران با پیش خرید نسخه‌ Ultimate این عنوان، می‌توانند سه روز زودتر به بخش Volta دسترسی پیدا کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *