کنسول و بازی

تماشا کنید: بلیزارد از بازی Overwatch 2 رونمایی کرد

شرکت بلیزارد شب گذشته در مراسم BlizzCon 2019 از نسخه جدید بازی محبوب Overwatch رونمایی کرد. این بازی دنباله‌ یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در ژانر شوتر‌ تیمی است که خیل عظیمی از محتوا‌ی جدید با آن همراه شده است.

برای تازه‌وارد‌ها ماموریت‌های کاملا داستانی را به عنوان بخشی از کمپین تدارک دیده است. مراحل co-op با ارزش تکرار بالا وجود خواهد داشت تا سطح قهرمانتان را افزایش دهید و توانایی‌ها و قدرت‌های جدیدی را بدست آورید. جف کپلن بازی Overwatch 2 را با انتشار یک تریلر سینمایی به‌نمایش گذاشت؛ جایی‌که گروه منهدم شده اورواچ برای یک مأموریت عازم پاریس می‌شود، اما شرایط بحرانی می‌شود. درست زمانی‌که آن‌ها امید خود را از دست می‌دهند، اعضای اورواچ به کمک تریسر و مِی می‌آیند و مأموریت خود را به پایان می‌رسانند.

در نسخه دوم Overwatch شاهد مأموریت‌های PvE هستیم که به مأموریت‌های داستانی معروف هستند. از دیگر محتویات بازی اورواچ 2 هم می‌توان به حالت مشارکتی و شخصی‌سازی قهرمان‌ها اشاره کرد. تمامی آیتم‌های تزئینی و پیشرفت‌های بازیکنان هم به نسخه دوم منتقل می‌شود و قهرمان‌های جدیدی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است تا در Overwatch 2، با یک بازی کاملا جدید روبه‌رو شوند که معنای واقعی دنباله را داشته باشد.

بلیزارد تایید کرده است که Overwatch 2 برای پلی‌استیشن ۴ توسعه یافته است. ولی توسعه‌دهندگان آن درباره‌ی زمان انتشار این بازی گفته‌اند که “هیچ ایده‌ای” از تاریخ انتشار ندارند. شاید از این حرف آن‌ها بشود برداشت کرد که این بازی برای هر دو نسل هم منتشر می‌شود تا احتمال عرضه‌ آن بر روی پلی‌استیشن ۵ نیز قوت گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا