استودیوی Infinity Ward و شرکت Activision به تازگی تریلر رسمی گیم پلی حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرده‌اند. این تریلر در حقیقت شامل محتویات گیم پلی‌ای است که در لایو استریم هفته‌ی گذشته‌ این بازی نمایش داده شد و این ویدئو برای افرادی است که موفق به تماشای آن نشده‌اند. شما در آن می‌توانید حالت جدید Gunfight را دیده و با آن بیشتر آشنا شوید و همچنین نگاهی به طراحی اسلحه‌ها و نقشه‌ها داشته باشید. توجه داشته باشید که در این تریلر، بازی بر روی کنسول PlayStation 4 Pro اجرا می‌شود.

این حالت بازیکنان را به دو تیم دونفره تقسیم می‌کند و طی راند‌های مختلف جریان دارد و بازیکنان درهریک از این راندها، با تفنگ‌های جدیدی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود، به مبارزه با حریفان می‌روند. تا به حال هیچ نمایشی از گیم پلی بخش کمپین داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare به صورت عمومی منتشر نشده و تنها رسانه‌ها و خبرنگاران شانس دیدن چند تا از ماموریت‌های آن را داشته‌اند، با اینحال اما انتظار می‌رود در ماه‌های آینده و در رویدادهای گیمینگ این نمایش به صورت عمومی هم منتشر شوند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جذاب، دعوت می‌کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *