موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی تازه از گوشی هواوی نوا 5i پرو

پیش از عرضه گوشی های نوا 5i، نوا 5 و نوا 5 پرو در ماه گذشته، شایعاتی درباره وجود گوشی نوا 5i پرو نیز بر سر زبان ها افتاد؛ اما شرکت هواوی در آن زمان هیچ اشاره ای به این محصول نکرد. اکنون کتابچه راهنمای هواوی نوا 5i پرو لو رفته و خبر وجود این گوشی، مورد تایید قرار گرفته است. در حال حاضر، موارد تبلیغی گوشی Nova 5i Pro نیز افشا شده و اطلاعات کاملی درباره این گوشی در دسترس است.

گوشی نوا 5i پرو دارای طراحی دوربین مشابه میت ۲۰ پرو خواهد بود، اما به جای ۳ سنسور، ۴ سنسور در آن تعبیه می شود. دوربین اصلی دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای سوپر واید، ۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق همراهی می شود. در سمت راست این دوربین، فلش LED و در پایین آن، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.

تصاویر نشان می دهد که این گوشی یک صفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5 به 9 دارد. همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در درون یک حفره کوچک به چشم می خورد. همچنین طبق این اطلاعات، نوا 5i پرو به پردازنده کایرین 810 با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی اشاره کرد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه آن در دست نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا