پس از شایعات، سرانجام برند آنر (زیرمجموعه هواوی) از جدیدترین گوشی های هوشمند Honor 9X و Honor 9X Pro به طور رسمی رونمایی کرد. این محصولات اولین گوشی های هوشمند آنر با دوربین سلفی پاپ آپ محسوب می شوند. این دو دستگاه از طراحی مشابه برخوردار هستند و تفاوت اصلی آن ها، تعداد دوربین اصلی، میزان رم و حافظه داخلی است.

همانطور که گفته شد آنر 9X و 9X پرو جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت به حساب می‌آیند. بدنه شیشه‌ای پشت و جلوی این گوشی توسط یک قاب فلزی به یکدیگر متصل شده‌اند. هر دو گوشی از صفحه نمایش 6.59 اینچی اولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل استفاده می کنند و آنر برای استفاده حداکثر از پنل جلوی برای نمایشگر دوربین سلفی این دستگاه‌ها را دارای مکانیزم بالاجهنده کرده است. برای تأیید هویت بایومتریک سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این گوشی‌ها جای گرفته است.

قدرت این گوشی ها توسط تراشه Kirin 810 تامین می شود. این تراشه دارای 8 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-G52 است. کاربران در این دستگاه به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 دسترسی پیدا می کنند. آنر 9X دارای دوربین دوگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می‌باشد. نسخه پرو دوربینی سه گانه دارد که به دو سنسور مذکور یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض اضافه شده است. هر دو گوشی دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 می‌باشند.

هر دو گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هستند و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کنند. جالب است بدانید که یک سیستم خنک کننده آبی برای پراکنده‌سازی گرمای درونی دستگاه در نظر گرفته شده است. Honor 9X در سه رنگ آبی، قرمز و خاکستری عرضه خواهد شد، در حالیکه 9X Pro در دو رنگ خاکستری و بنفش (گرادینت) به بازار خواهد آمد. این محصولات از تاریخ 30 ژوئیه وارد بازار چین می شود. در ادامه قیمت های تبدیل شده این دستگاه ها به دلار و یورو را مشاهده می کنید:

Honor 9X

  • 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه: 205 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه: 235 دلار
  • 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه: 280 دلار

Honor 9X Pro

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه: 320 دلار
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه: 350 دلار
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *