گوگل امروز از نسخه سبک اپلیکیشن گوگل فوتوز تحت عنوان Gallery Go رونمایی کرد. اپلیکیشن Gallery Go به گونه ای طراحی شده که به کاربران اجازه می دهد تا با اتصال اینترنت نامعبتر عکس هایشان را ویرایش و سازماندهی کنند.

مشابه نسخه معمولی اپلیکیشن فوتوز، این اپلیکیشن نیز با استفاده از سیستم یادگیری ماشین عکس های کاربر را سازماندهی می کند. شما می توانید از این نرم افزار برای auto-enhance عکس ها و بکارگرفتن فیلترها روی آن استفاده کنید. تفاوت اپلیکیشن گالری گو با نسخه معمولی این است که می توان به صورت آفلاین استفاده کرد. همچنین حجم آن تنها 10 مگابایت است.

گالری گو تنها اپلیکیشن کاربردی نیست که برای توسعه بازازهایی نظیر نیجریه طراحی شده است. پیش از این شرکت های نظیر فیسبوک و توییتر نیز نسخه لایت اپلیکیشن های خود را نیز عرضه کرده بودند. گوگل حتی سیستم عامل سبک اندروید گو را برای گوشی هایی با سخت افزار پایین نیز عرضه کرده بود.

با این حال، گوگل اپلیکیشن جدید Gallery Go را از طریق گوگل پلی در دسترس کاربران قرار داده است. گفتنی است که برای اجرای آن شما به گوشی هایی با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *