نرم افزار و اینترنت

استفاده گوگل از یادگیری ماشینی برای بهبود گسترده تشخیص فیشینگ کروم

گوگل مدت‌هاست که از یادگیری ماشینی برای بهبود محصولات خود از جمله کروم استفاده می‌کند. این شرکت می گوید که توانسته، استفاده از مرورگر را ایمن تر کند. در ماه مارس، گوگل یک مدل جدید یادگیری ماشین روی دستگاه را ارائه کرد که می‌تواند 2.5 برابر بیشتر از مدل قبلی حملات احتمالی فیشینگ و سایت‌های احتمالاً مخرب را شناسایی کند. این باید به محافظت از کاربران و داده های آنها کمک کند.

این شرکت همچنین در حال رسیدگی به درخواست‌های آزاردهنده وب‌سایت‌های خاص برای ارسال اعلان‌ها به شما است. آنها می‌توانند برای سایت‌هایی که می‌خواهید به‌روزرسانی‌ها را از آنها دریافت کنید مفید باشند، اما اغلب فقط آزاردهنده هستند. کروم از قبل می‌تواند پیش‌بینی کند که چه زمانی کاربر به یک وب‌سایت اجازه نمی‌دهد اعلان‌های صفحه را ارائه کند و سپس آنها را به‌طور خودکار مسدود می‌کند. نسخه بعدی کروم دارای یک مدل ML خواهد بود که می تواند این پیش بینی ها را در دستگاه شما انجام دهد.

گوگل همچنین قصد دارد از یادگیری ماشینی استفاده کند تا نوار ابزار کروم را بسته به کاری که در یک لحظه انجام می دهید مفیدتر کند. اگر به طور منظم انجام می دهید، ممکن است گزینه جستجوی صوتی را برجسته کند یا اگر تمایل دارید در حین حمل و نقل عمومی از اخبار مطلع شوید و پیوندهایی را برای دوستان خود ارسال کنید، گزینه اشتراک گذاری را اضافه کنید. این بزرگترین به‌روزرسانی نیست، اما می‌تواند برای کارهایی که معمولاً در شرایط خاص انجام می‌دهید، یک صرفه‌جویی زمان مفید باشد. همچنین می توانید اقدامات نوار ابزار را به صورت دستی تغییر دهید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا