نرم افزار و اینترنت

واتس اپ ویژگی Secret Code را به Chat Lock اضافه کرد

واتس‌اپ ویژگی Chat Lock را در ماه مه راه‌اندازی کرد تا به کاربران اجازه دهد چت‌های خود را با رمز عبور دستگاه یا بیومتریک خود مانند اثر انگشت قفل کنند. این چت های قفل شده در پشت پوشه “Locked chats” که در لیست چت ظاهر شده بود، پنهان می شوند. از این رو، واتس اپ یک ویژگی جدید به نام Secret Code for Chat Lock را برای ارائه یک لایه امنیتی اضافی و حفظ حریم خصوصی به این چت های قفل شده اعلام کرده است.

با استفاده از ویژگی Secret Code، اکنون می توانید رمز عبوری متفاوت از رمز عبور دستگاه خود برای مخفی کردن پوشه Locked chats از لیست چت تعیین کنید و تنها با تایپ کد مخفی خود در نوار جستجوی واتس اپ قابل کشف است. می توانید از حروف، اعداد، کاراکترهای خاص و حتی یک ایموجی برای ایجاد یک کد مخفی جدید استفاده کنید. و اگر نمی‌خواهید چت‌های قفل‌شده را پنهان کنید، همچنان می‌توانید آن‌ها را در فهرست چت‌تان نشان دهید.

واتس‌اپ همچنین قفل کردن چت را آسان‌تر و راحت‌تر کرده، زیرا اکنون می‌توانید به جای رفتن به تنظیمات چت، با فشار طولانی روی آن چت را قفل کنید. ویژگی Secret Code شروع به کار کرده و در ماه های آینده به صورت جهانی برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا