گجت و پوشیدنی

دسبتند هوشمند آنر بند 5 با سنسور سطح اکسیژن خون معرفی شد

شرکت آنر جدیدترین دستبند ردیابی سلامتی و ورزشی Honor Band 5 پرده برداری کرد. دستبند هوشمند آنر بند 5 (Honor Band 5) را می‌توان رقیبی جدی برای می بند 4 دانست که علاوه بر داشتن ویژگی‌های این دستبند هوشمند، ویژگی جدید سنسور سطح اکسیژن خون را به همراه دارد. آنر بند 5 از نمایشگر 0.95 اینچی رنگی اولد با رزولوشن 240 در 120 پیکسل و تراکم 282 پیکسل در اینچ بهره می برد. این نمایشگر با شیشه‌های منحنی 2.5D پوشانده شده تا در برابر خط و خش مقاومت داشته باشد. سازنده مدعی شده باتری دستبند آنر بند 5 با یک مرتبه شارژ کامل، برای 14 روز دوام می‌آورد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید دستبند تازه معرفی شده، توانایی ارزیابی اکسیژن خون است. این قابلیت برای افراد دارای فعالیت‌های مغزی بالا بسیار مفید خواهد بود. کوهنوردان نیز از طریق محاسبه اکسیژن خون خود، به اطلاعاتی بسیار ضروری دست پیدا می‌کنند. اگر سطح اکسیژن بین 90 الی 100 درصد باشد، همه چیز امن و امان بوده و مشکلی شما را تهدید نمی‌کند. اگر رقم بین 70 الی 90 درصد است، می‌بایست سطح فعالیت را کاهش بدهید. وقتی میزان اکسیژن خون به کمتر از 70 درصد رسید، می‌بایست خیلی سریع به پزشک مراجعه کنید.

پشتیبانی از نسخه دوم ویژگی TruSleep سبب می‌شود دستبند، حین خواب، در پس‌زمینه وضعیت ضربان قلب کاربر را مانیتور کند. از دیگر ویژگی‌های شاخص این دستبند هوشمند می‌توان به سنسور نظارت بر ضربان قلب 24×7، سنسور نظارت بر کیفیت خواب و 10 حالت مختلف ورزشی که شامل نظارت بر ضربان قیمت در هنگام فعالیت در فضای بسته و در فضای باز مانند دوچرخه سواری، شنا و چند فعالیت دیگر هست اشاره کرد. برای خرید نسخه عادی باید 27 دلار پرداخت کنید. قیمت نسخه پشتیبانی‌کننده از ان اف سی 32 دلار است. خرید اولین نسخه از هم‌اکنون امکان‌پذیر است، اما برای نسخه دارای ان اف سی باید یک هفته دیگر صبر کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا