شرکت Bloober Team و Lionsgate Games نخستین تریلر از گیم پلی بازی جدید Blair Witch را به اشتراک گذاشتند. این یک بازی اول شخص داستان‌محور با عناصر ترس روان‌شناسانه بوده که بر اساس فیلمی به همین نام ساخته شده است.

به گفته سازندگان، برخی از ویژگی های این بازی اکتشاف، دستورات، مبارزه، تعامل محیط زیست و موارد دیگر را به نمایش گذاشته است. در این تریلر، نشان می دهد که شخصیت اصلی بازی با فردی تماس گرفته و در همین حین در میان یک جنگل و تاریک و مخوف به همراه سگ خود حرکت می‌کند. در همین حین، ناگهان اتفاقات خاص و عجیبی رخ می‌دهند که شرایط را ترسناک و وحشتناک می‌کنند.

موجوداتی عجیب و غریب، با سرعت‌هایی بالا از میان درخت‌های جنگل حرکت کرده و فضایی خاص و منحصر به فرد را برای کاربران و بازی‌بازان ایجاد می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که گشت و گذار در میان درخت‌هایی بلند و تنومند، به همراه یک چراغ‌قوه‌ی کوچک، فضایی ترسناک و رعب‌انگیز را برای کاربران مهیا خواهند کرد و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های علاقه‌مندان به سبک وحشت شناخته شود.

بازی Blair Witch در تاریخ ۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ (۳۰ آگست ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌ اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *