خبرها حاکی از آن است که شرکت HMD Global تصمیم دارد که در سه ماه پایانی سال 2019 از گوشی نوکیا 9.1 پیورویو رونمایی کند و  این گوشی هوشمند قرار است با مشخصات بهتری همراه شود. در حالی که اوایل 2019 شاهد رونمایی نوکیا 9 پیورویو بودیم، اما در اواخر سال جاری قرار است نسل جدید این پرچمدار راهی بازار شود. به گزارش وب سایت نوکیا پاوریوزر، برند فنلاندی درصدد است تا سه ماهه پایانی 2019، نوکیا 9.1 پیورویو را معرفی کند و این گوشی هوشمند قرار است با مشخصات بهتری همراه شود.

گفته شده که این تاخیر در رونمایی به سبب حل نشدن برخی مشکلات خاص این گوشی در زمینه هایی از جمله دوربین آن به وجود آمده است. کاربران نوکیا امیدوارند این تاخیر موجب شود نارضایتی هایی که از دوربین نوکیا 9 PureView وجود داشت، در این گوشی جدید برطرف شده باشد. در رابطه با ویژگی های جدید این گوشی، گفته شده که کیفیت دوربین آن به طور خاص برای عکاسی و فیلم برداری در نور کم ارتقا یافته است. عملکرد این دوربین نیز به کمک یک پردازنده قوی تر و الگوریتم نرم افزاری بهتر، سریع تر شده است.

یکی دیگر از نکات ذکر شده درباره این گوشی آن است که طراحی آن احتمالا دستخوش تغییراتی اساسی شده و این گوشی مانند نوکیا X71 از یک صفحه نمایش دارای حفره دوربین برخوردار خواهد بود. همچنین گفته شده این گوشی احتمالا به تراشه اسنپ دراگون 855 مجهز می شود، از سیستم عامل اندروید Q بهره می برد و از نسل پنجم تلفن همراه (5G) نیز پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *