کمپانی چینی رویول با عرضه گوشی فلکس پای، وارد رقابت را از سامسونگ و هواوی شد و اولین گوشی تاشو تجاری دنیا را در تعداد محدود، به بازار عرضه کرد. در همین راستا کانال JerryRigEverything در تازه ترین ویدیوی خود به سراغ این گوشی تاشو 1300 دلاری رفته و آن در برابر مقاومت، مورد بررسی قرار داده است.

تست مقاومت گوشی هم که شامل سه مرحله؛ آزمون خراشیدگی، آتش و خمیدگی می‌شود. پیش از هر شروع باید گفت که جنس نمایشگر گوشی فلکس پای شیشه نیست و نوع خاصی از پلاستیک انعطاف پذیر است و به سمت بیرون بسته می شود. بنابراین در همان ابتدای کار، صفحه نمایش در مرحله سوم مقاومت با جسم نوک تیز، با پدیدار شدن خط و خش های متعدد تسلیم شد. صفحه نمایش حتی در برابر ناخن هم مقاومتی نشان نداد. بنابراین برای استفاده روزانه مناسب نیست، مخصوصاً اینکه از محافظ صفحه هم نمی توان استفاده کرد.

در آزمایش صفحه نمایش بوسیله حرارت، نمایشگر 1920 در 1440 پیکسل فلکس پای تنها 5 ثانیه در برابر آتش دوام آورد و برخلاف گوشی های دیگر که محافظ نمایشگر دارند، آسیب جبران ناپذیر به آن وارد شد. در نهایت نوبت به آزمایش میزان دوام گوشی فلکس پای در برابر فشار رسید. گوشی به سمت بیرون به راحتی بسته می شود با فشار آسیب ندید. در ادامه شما را به تماشا ویدیوی زک نلسون دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *