فناوری

تاریخ رونمایی از گلکسی تب اس 6 و واچ اکتیو 2 مشخص شد

سامسونگ با انتشار تیزری تاریخ رونمایی از محصولات جدیدش از جمله تبلت گلکسی تب اس 6 و ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 را مشخص کرد. تیزر منتشر شده نشان می دهد که گلکسی تب اس 6 در تاریخ 31 جولای (9 مرداد) و گلکسی واچ اکتیو در تاریخ 5 آگوست (14 مرداد) رونمایی می شوند. تاکنون شایعات زیادی در مورد این دو محصول به بیرون درز کرده است.

اطلاعات بدست آمده نشان می دهد، گلکسی تب اس 6، نخستین تبلت سامسونگ است که از دوربین دوگانه اصلی بهره می برد. همچنین دارای یک قلم S-Pen بلوتوثی بوده که قابلیت های جدیدی ارائه می دهد. احتمال می رود این تبلت با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 معرفی شود.

از سوی دیگر، گلکسی واچ اکتیو 2 نیز به میزان قابل توجه بهبودهای داشته است. گفته می شود که این اولین ساعت هوشمند شرکت است که از حاشیه‌ حساس به لمس یا Touch Bezel اطراف نمایشگر بهره می‌برد و درنتیجه، کاربر می‌تواند با حرکت‌دادن انگشت خود در اطراف لبه‌‌ نمایشگر با ساعت هوشمند کار کند. از دیگر مشخصات احتمالی می توان به قابلیت پایش ضربان قلب ECG، رابط کاربری جدید و Fall Detection اشاره کرد. این شرکت می‌گوید که هردو دستگاه‌ها بصورت آنلاین در وب سایت گلکسی رونمایی خواهند شد.

متاسفانه در تیزر تنها به تاریخ رونمایی از محصولات اشاره شده و سخنی در رابطه با قیمت و زمان عرضه گلکسی تب اس 6 و گلکسی واچ اکتیو 2 به میان نیامده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا