کنسول و بازی

فروش جهانی نینتندو سوییچ از مرز 36 میلیون واحد عبور کرد

شرکت نینتندو به تازگی با انتشار گزارش مالی اخیر خود، آمار جدید مربوط به فروش جهانی کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ را به اشتراک گذاشته است. با توجه به اطلاعات ارائه شده، فروش جهانی نینتندو سوییچ به ۳۶/۸۷ میلیون دستگاه رسیده است.

از زمان عرضه سوییچ، نینتندو همواره در بازه‌های زمانی مختلف آمار فروش سخت‌افزار و همچنین بازی‌های خود را منتشر کرده است. حال در جدیدترین آمار فروش، نینتندو اعلام کرده است تا آخر ماه ژوئن (۹ تیر ماه) ۳۶.۸۷ میلیون واحد سوییچ در سراسر جهان به فروش رفته است.

با توجه به آمار جدید ارائه شده، نینتندو در طی سه ماه گذشته که دوره‌ی نسبتاً آرام سال محسوب می‌شود، توانسته است تا ۲.۱۳ میلیون دستگاه به فروش برساند. همچنین این اطلاعات نشان می‌دهند که فروش نرم افزار نینتندو سوییچ نیز به رقم ۲۱۰.۱۳ میلیون رسیده است.

نینتندو همچنین اعلام کرد در این سه ماهه مجموعاً ۲۲.۶۱ میلیون نسخه از بازی‌های مختلف فروخته شد. بازی Super Mario Maker 2 در سه روز اول انتشار خود ۲.۴۲ میلیون نسخه فروش داشت و بازی Mario Kart 8 Deluxe نیز در این سه ماه ۱.۲ میلیون نسخه فروخت تا فروش‌ کلی‌اش به رقم ۱۷.۸۹ میلیون نسخه برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا