نرم افزار و اینترنت

سیستم عامل اندروید Auto با چند ویژگی جدید بروزرسانی شد

گوگل امروز بروزرسانی جدید سیستم عامل خودرو Android Auto با قابلیت ها و ویژگی های جدید را منتشر کرد. طبق گفته گوگل، اپلیکیشن لانچر روی اندورید Auto بروزرسانی شده است. به طوریکه نمایش اپلیکیشن ها ساده تر شده و بیشتر اپلیکیشن ها را می توان مشاهده کرد. همچنین اپلیکیشن های استفاده شده نیز در ردیف بالا نمایش داده می شود. علاوه بر این، آیکون گوگل اسیستنت حالا اطلاعاتی نظیر تقویم و یا اخبار بدون چشم برداشتن از جاده ارائه می دهد. با اتصال دستگاه ها به اندروید Auto، دستگاه شما اکنون می‌تواند به طور خودکار هر کدام از آهنگ ها یا پادکست ها را که قبلا پخش شده‌بود، ازسر بگیرد. این اپلیکیشن باید با Android Auto سازگار باشد.

در صورتیکه قبلا مقصد خود را در اپلیکیشن گوگل تنظیم کرده بود، اکنون اپلیکیشن نقشه، اطلاعات را به طور خودکار تکمیل کرده و به محض اتصال ناوبری، مسیر حرکت را شروع می کند. در این بروزرسانی، ناوبری جدید اطلاعات بیشتری نسبت به گذشته به شما ارائه می دهد. نه‌تنها این، بلکه هنگام هدایت مسیر، کنترل روی موسیقی را هم خواهید داشت. برعکس همین عمل، شما هنگام شنیدن موسیقی نیز، به اطلاعات ناوبری نقشه نیز در نوار ناوبری جدید دسترسی داید. در این نسخه، یک دکمه اختصاصی برای بررسی اعلان ها اضافه شده که از طریق آن، می توانید پیام های قبلی را پلی کنید، از طریق صدا به پیام ها پاسخ دهید و یا تماس های از دست رفته پاسخ دهید.

در نهایت، رابط کاربری جدید اندروید Auto برای نمایشگر های گستره تر بهینه سازی شده است. در حال حاضر نمایشگرهایی که از استاندارد بالاتری برخوردار هستند فضای استفاده نشده زیادی را دربردارند. این به روز رسانی باعث می شود از فضای بهتری استفاده کرده و دید کلی را بهبود بخشد. این بروزرسانی در ابتدا برای وسایل نقلیه ای که از نمایشگر مجهز به اندروید Auto ارائه می شود. نسخه گوشی های هوشمند آندروید Auto با این تغییرات به روزرسانی نخواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا