شرکت Activision و Infinity Ward بعد از صحبت‌های فراوان درباره همایش مورد انتظار بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare، بالاخره با نمایش یک تریلر از آن رونمایی کردند.

در تریلر منتشر شده شاهد آغاز مسابقه به یک حالت سینماتیک هستیم که بازیکنان وارد نقشه بازی می‌شوند و در سمت چپ صفحه نمایش، اطلاعات نقشه و حالت بازی نوشته می‌شود. مورد جالبی که در تریلر معرفی COD: Modern Warfare نشان داده شد، کیل استریک‌های بازی بود. جاگرنات یکی از معروف‌ترین کیل استریک‌های سری مدرن وارفر است که در Modern Warfare 3 به‌مخاطبان معرفی شد و در این ویدیو هم شاهد حضور وی هستیم. همچنین یکی دیگر از کیل استریک‌ها، به شما اجازه هدایت یک تانک جنگنده را می‌دهد.

همچنین در انتهای ویدیو هم اعلام شد که بازی دارای یک بتای عمومی است که با پیش‌خرید کردن کالاف دیوتی: مدرن وارفر، می‌توانید دسترسی زودهنگام به آن داشته باشید. دسترسی زودهنگام هم در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) ابتدا برای کاربران پلی استیشن 4 درنظر گرفته شده است. یک هفته بعدتر، بتا برای سایر پلتفرم‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد و تمرکز آن روی قابلیت کراس پلی (بازی کاربران پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر) است البته برخی دارندگان Xbox One و PC از روز 28-29 شهریور دسترسی زودهنگام به بتا خواهند داشت و سپس از 30 شهریور، همه بازیکنان می‌توانند در 3 پلتفرم اصلی بتا را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare را مشاهده کنید:

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *