ریزر به تازگی از جدیدترین ماوس گیمینگ خود تحت عنوان Razer Viper پرده برداری کردده که مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده و می‌تواند عملکردی عالی و سریع از خود نشان دهد.

این ماوس جدید از نسل جدید سوئیچ‌های نوری و اپتیکی بهره گرفته که به گفته سازنده، نسبت به کلیدهای مکانیکی سنتی، سه برابر سریعتر عمل می کند. کلیدهای مکانیکی با شناسایی برخورد فیزیکی میان دو قطعه، سیگنال‌های الکتریکی تولید می‌کنند. مشکل اصلی این نوع از کلیدها تولید سیگنال‌های اضافی در هنگام برخورد ناخواسته و اتفاقی است.

ریزر برای اولین بار از کلیدهای اپتیکی برای این محصول استفاده کرده که باعث کاهش زمان پاسخگویی این کلیدها می شود. در این کلیدها از یک سری شاتر اپتیکی استفاده شده است. پس از اینکه این سوئیچ‌ها فشرده می‌شوند این شاتر نیز به صورت خودکار باز شده و امکان عبور یک سیگنال نوری در محدوده مادون قرمز را ممکن می کند. در ادامه این سیگنال به یک سیگنال الکتریکی تبدیل شده و به رایانه ارسال می‌شود.

به گفته شرکت، بدلیل استحکام و طول عمر بالا این ماوس، کلیدهای اپتیکی آن می توانند تا 70 میلیون بار کلیک کردن، دوام بیاورد. ریزر همچنین در طراحی این ماوس راحتی کاربران را مورد توجه قرار داده است. طراحی ارگونومیک و همچنین استفاده از کابل‌های جدید و موسوم به Speedflex، بخشی از قابلیت‌های ماوس Razer Viper در این بخش است.

ریزر می گوید با استفاده از ساختار جدیدی که در بخش بدنه این ماوس به کار گرفته شده، این ماوس تنها 69 گرم وزن پیدا کرده است. بخشی از سرعت و عملکرد عالی این ماوس به دلیل استفاده از سنسورهای نوری شناخته شده 5G است که ریزر به صورت اختصاصی از آنها در محصولات خود استفاده می‌کند.

هشت کلید قابل برنامه‌ریزی، دکمه اختصاصی برای تعیین میزان دقت، حداکثر دقت 16000 DPI و سیستم نورپردازی قابل برنامه ریزی توسط کاربران، از جمله دیگر ویژگی‌های عالی این ماوس است. ماوس Razer Viper، هم اکنون با قیمت 79.99 دلار در بازارهای کشور آمریکا قابل دسترس است. قیمت این ماوس در بازارهای اروپایی 89.99 یورو اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *