کنسول و بازی

بسته DLC جدید ماینکرافت شامل The Incredibles Pixar است

در اوایل این ماه، Mojang به‌روزرسانی Trials and Tales را برای ماینکرافت عرضه کرد و در عین حال پشتیبانی از عنوان معروف سندباکس خود را با آوردن آن به کروم بوک گسترش داد. در همین حال، ماه گذشته، استودیو متعلق به مایکروسافت فاش کرد که بازیکنان نسخه جاوا این بازی باید تا 19 سپتامبر به حساب های مایکروسافت منتقل شوند.

امروز، یک DLC جدید The Incredibles برای Minecraft توسط استودیوی Oreville و Walt Disney Games رونمایی شده که بر دنیای تخیلی که توسط این فرانچایز فیلم های محبوب زنده شده، تمرکز دارد. در کنار آن، یک آیتم خالق شخصیت – The Incredibles Supersuit – به طور رایگان به بازیکنانی که DLC را خریداری می کنند نیز داده می شود.

شخصیت های شناخته شده فیلم ها در DLC گنجانده می شوند، که البته به معنای کل خانواده Incredibles از جمله Mr. and Mrs. Incredible، Violet، Dash و Jack-Jack است. شروران از فرنچایز نیز وارد خواهند شد و اینها عبارتند از The Omnidroid، Screenslaver، Underminer و موارد دیگر. 9 پوسته بر اساس شخصیت های نمادین فیلم ها نیز منتشر خواهد شد.

DLC Incredibles را می توانید با قیمت معمول 1340 سکه Minecraft در بازار بازی خریداری کنید. هرچند برای اجرا به Minecraft: Bedrock Edition نیاز دارد. آخرین روز برای استفاده از خالق شخصیت Super Suit فوق‌الذکر، 22 ژوئن است. با وجود گذشت سال‌ها از راه‌اندازی آن، Minecraft همچنان به انتشار دوره‌ای انواع محتوای DLC ادامه می‌دهد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا