گوگل فیت در آخرین بروزرسانی خود به قابلیت دارک مجهز شده است. کاربران اندروید و iOS می توانند در آپدیت جدید ساعات و الگوی خواب خود را دنبال کنند. گوگل فیت یکی از اپلیکیشن های محبوب در حوزه ردیابی سلامت محسوب می شود. اگر از کاربران این اپ محسوب می شوید، جالب است بدانید که تم تاریک از هفته آینده وارد این اپلیکیشن می شود. در حالت تاریک گوگل، کاربران گوگل فیت می توانند حلقه های فعالیت خود را با کنتراست واضح تری پر کنند.

اما تغییرات این اپلیکیشن تنها به ظاهر ختم نخواهد شد. بهترین و مهم‌ترین تغییر، اضافه شدن چارت خواب است. می‌توانید یک اپلیکیشن که مدیریت خواب شما را بر عهده دارد به حساب گوگل فیت خود متصل کنید. سپس امکان مشاهده الگو خواب و مدت زمان الگوها را خواهید داشت. می‌توانید اطلاعات لازم در مورد خواب خود را به قسمت ژورنال اپلیکیشن اضافه کنید و این اطلاعات را برای یادآوری ذخیره کنید.

 البته به نظر نمی رسد جزئیات خاص دیگری مانند ساعت خواب عمیق و سبک را نشان دهد. هنگام راه اندازی گوگل فیت می توانید تمام این اطلاعات را از صفحه اصلی مشاهده کنید. گوگل از مدتی پیش کار روی تم های تاریک از آغاز کرده تا از سلامت چشم کاربران بهتر محافظت کند. این موضوع می تواند برای کاربرانی که ساعات زیادی را با انواع محصولات دنیای فناوری می گذرانند بسیار مفید باشد. ویژگی های مذکور تا هفته آینده برای کلیه کاربران اندروید و iOS قابل دسترسی خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *