گجت و پوشیدنی

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به طور رسمی معرفی شد

سرانجام سامسونگ از ساعت هوشمند خود با نام گلکسی واچ اکتیو 2 به طور رسمی رونمایی کرد. این دستگاه دارای رابط کاربری OneUI بوده و به نمایشگر سوپر امولد مجهز شده است.

این ساعت هوشمند در دو سایز 44 میلیمتری و 46 میلی متری عرضه می شود. جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ در دو نمونه با بدنه آلومینیومی و بند FKM و بدنه فولادی و بند چرمی به فروش می رسد. همچنین قادر خواهید بود با قابلیت جدید My Style اپلیکیشن Galaxy Wearables، فیس ساعت خود را با لباستان هماهنگ کنید.

این ساعت هوشمند به سیستم ساده‌ پایش ضربان قلب، ردیاب‌های الکتروکاردیوگرام (ECG) و مانیتورینگ ضربان قلب مجهز بوده که می‌توانند سیگنال‌های الکتریکی را با دقت بالاتری اندازه‌گیری کنند و همچنین امکان تشخیص وضعیت‌های مختلف مرتبط با سلامتی کاربر را نیز فراهم می‌کنند. گلکسی واچ اکتیو 2 می تواند 39 تمرین مختلف را رصد کند که برخی از آنها دارای زیر مجموعه هستند. به عنوان مثال، حالت آپدیت شده Running Coach دارای 7 حالت مختلف با ردیابی درلحظه است (با کمک GPS، فشارسنج و شتاب سنج).

همچنین به لطف بهره‌مندی از تاییدیه های IP68 و استاندارد MIL-STD-810G در برابر ضربه مقاوم بوده و تا 5 متر زیر آب دوام می آورد که برای ورزش شنا مناسب است. در این محصول شاهد حضور اپلیکیشن Calm هستیم که خواب کاربر را ردیابی می کند. این ساعت هوشمند می تواند سطح استرس فرد را نیز ردیابی کند.

هر دو سایز از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 دارای صفحه نمایش سوپر امولد با رزولوشن 360 در 360 پیکسل با لایه محافظ گوریلاگلس DX پلاس هستند نسخه 40 میلی متری دارای نمایشگر 1.2 اینچی بوده و مدل 44 میلی متری هم از نمایشگر 1.4 اینچی بهره می برد. این ساعت ها مجهز به پردازنده اکسینوس 9110، حافظه رم 768 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و سیستم عامل تایزن هستند. این ساعت قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی 5.0 یا بالاتر و آی او اس 9.0 یا بالاتر را داراست. گلکسی واچ اکتیو 2 از بلوتوث 5.0، وای فای، NFC هم بهره می برد.

نسخه LTE (با 1.5 گیگابایت حافظه رم) که امکان برقراری ارتباط با حساب شبکه های اجتماعی را فراهم می کنید. شما می توانید از روی ساعت پیام ها پاسخ و یا خوانده و ویدیوها را تماشا کنید. همچنین امکان ترجمه متن و صدا به طور همزمان به بیش از 16 زبان زنده دنیا روی ساعت برای کاربران میسر است. به لطف همکاری سامسونگ با اسپاتیفای، در حال حاضر، می توانید با ورود حساب کاربری سامسونگ، موزیک مورد علاقه خود را اجرا کرده و گوش دهید. این ساعت همچنین می‌تواند به عنوان یک ریموت دوربین برای گلکسی اس 9، نوت 9 و اس 10 مورد استفاده قرار گیرد. از سایر قایلیت های سامسونگ اکوسیستم این ساعت می توان به سامسونگ Health, Smart Things, Pay و Bixby اشاره نمود. 

گفتنی است که گلکسی واچ اکتیو 2 از تاریخ 23 سپتامبر 2019 در آمریکا عرضه می شود. همچنین پیش فروش آن از 6 سپتامبر آغاز می شود. قیمت های اعلام شده برای دو نسخه 40 و 44 میلی متری به ترتیب 280 دلار و 300 دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا