گجت و پوشیدنی

پشتیبانی از قابلیت EKG برای ساعت های گلکسی واچ در 31 کشور

سامسونگ پشتیبانی از خواندن الکتروکاردیوگرام (EKG) و فشار خون را در دستگاه های گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 آغاز کرده است. این ویژگی با مجوز از برنامه Samsung Health Monitor ارائه شده که هم اکنون برای دانلود از گلکسی استور در 31 کشور دیگر در دسترس است. قبل از امروز، این ویژگی ها فقط به دارندگان یکی از این دو دستگاه در کره جنوبی و ایالات متحده محدود می شد.

سامسونگ برای اولین بار ماه گذشته اعلام کرد که این ویژگی ها را از طریق به روزرسانی نرم افزار به جدیدترین دستگاه گلکسی واچ خود اضافه خواهد کرد، با توجه به اینکه هر دو ساعت هوشمند دارای سنسورهای مورد نیاز برای اندازه گیری ضربان قلب و فشار خون و انجام EKG هستند. اکنون، کاربران در 31 کشور دیگر – عمدتا در اروپا – باید پس از صدور مجوز برند سامسونگ برای برنامه Samsung Monitor Health در اتحادیه اروپا، دسترسی داشته باشند.

این تأیید نظارتی نشان می دهد که این نرم افزار از استانداردهای بهداشتی و ایمنی لازم برای توزیع در منطقه برخوردار است. SamMobile خاطرنشان می کند که شما باید اپلیکیشن را دانلود و نسخه موجود در هر دو گوشی سازگار با گلکسی واچ و سامسونگ بروزرسانی کنید. لیست کامل کشورها شامل اتریش، بلژیک، بلغارستان، شیلی، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، امارات و انگلیس می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا