گجت و پوشیدنی

شیائومی می واچ لایت رونمایی شد

شیائومی امروز از ساعت هوشمند Mi Watch Lite که بر پایه ساعت ردمی واچ عرضه شده در چین بوده، پرده برداری کرد. می واچ لایت از یک صفحه نمایش 1.4 اینچی لمسی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره گرفته که با تنظیم روشنایی خودکار و تراکم پیکسل 323ppi همراه است. این ساعت هوشمند جدید از 120 واچ فیس پشتیبانی کرده که برخی از آنها به شما امکان می دهند اطلاعاتی را که قصد مشاهده داشته را انتخاب کنید.

Mi Watch Lite همراه با شمارنده گام به صورت خودکار است و از 11 حالت تمرین پشتیبانی می کند که شامل دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری داخل سالن، تردمیل، شنای آب آزاد، شنای استخر، سبک آزاد، کریکت، پیاده روی و کوه نوردی است. علاوه بر این، ساعت هوشمند همراه با پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب و تنفس هدایت شده است که به شما در کاهش سطح استرس کمک کند. بقیه ویژگی های Mi Watch Lite شامل تماس های دریافتی، هشدارهای پیامکی و پیام های برنامه، کنترل موسیقی، هشدارهای بیکار، تلفن یاب و گزارش وضعیت هوا است.

Xiaomi Mi Watch Lite همچنین دارای GPS بوده، چیزی که Redmi Watch آن را از دست داده است. علاوه بر GPS، ساعت هوشمند دارای GLONASS و فشارسنج نیز می باشد. منبع تغذیه کل پکیج یک باتری 230 میلی آمپری است که ادعا می شود حداکثر 9 روز دوام دارد. و هنگامی که کاملاً تخلیه شد، می توانید در عرض دو ساعت آن را به طور کامل شارژ کنید. شیائومی Mi Watch Lite در سه قاب ساعت و پنج بند – صورتی، عاجی، سیاه، سرمه ای و زیتونی ارائه می شود. شیائومی هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن Mi Watch Lite را فاش نکرده است، اما با توجه به قیمت 299 یوان ردمی واچ که 45 دلار ترجمه شده، می توانید انتظار داشته باشید که Mi Watch Lite برچسب قیمتی مشابه در بازارهای جهانی داشته باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا