موبایل و تبلت

مشخصات گوشی گلکسی A70s در بنچمارک گیگ‌بنچ ظاهر شد

به تازگی تصاویری از سامسونگ گلکسی A70s به‌همراه برخی از مشخصات آن در پلتفرم Geekbench دیده‌ شده است. مدل جدید که با کد SM-A707F شناخته می‌شود، از تراشه‌ اسنپدراگون ۶۷۵ و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

همان‌‌طور‌که انتظار می‌رفت، این گوشی از اندروید ۹ پای بهره می‌برد که احتمالا به‌جای نسخه‌ ۱.۵ که در گلگسی نوت ۱۰ استفاده‌ شده بود، از نسخه‌ ۱.۱ بهره خواهد برد. طبق شایعات، گلکسی A70s نخستین محصولی است که از سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ استفاده می کند. هر چند شایعه دیگری این موضوع را رد کرده و می گوید سنسور 64 مگاپیکسلی، ابتدا در اسمارت فون های متعلق به اوپو و شیائومی استفاده خواهد شد و شرکت سامسونگ می تواند این فناوری را در سال آینده و در گوشی های سری A خود به کار گیرد.

باوجوداین، با درنظرگرفتن برگه‌ی اطلاعاتی گلکسی A10s که از تقویت دوربین در مقایسه با مدل A10 معمولی حکایت می‌کرد، می‌توانیم تقویت حسگر دوربین برای مدل A70s را نیز انتظار داشته باشیم. این احتمال وجود دارد حسگر ۳۲ مگاپیکسلی پشت گوشی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده‌شده در مدل A80 جایگزین شود؛  براساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ در اواخر ماه جاری یا اوایل ماه سپتامبر، گلکسی A70S را به بازار عرضه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا