موبایل و تبلت

مدل 5G گوشی گلکسی A90 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

هفته گذشته اولین بنچمارک از میان رده قدرتمند گلکسی A90 در گیگ بنچ منتشر شد و این گوشی موفق به دریافت تاییدیه WiFi شد. حال این میان رده قدرتمند امروز موفق شده است تا تاییدیه بلوتوث خود را از گروه ویژه این استاندارد بلوتوث (SIG) دریافت کند. در اسناد منتشر شده از تاییدیه بلوتوث گلکسی A90، شاهد دو نسخه با شماره مدل‌های SM-A908N و SM-A908B هستیم؛ شماره مدل اول هفته گذشته در اسناد مربوط به تاییدیه WiFi مشاهده شده بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده و به گفته منابع معتبر، میان رده گلکسی A90 در دو نسخه با شبکه 4G و 5G به بازار عرضه خواهد شد. همچنین هر دو نسخه گلکسی A90 به بلوتوث 5 مجهز شده‌اند و تاییدیه‌های مورد نظر را دریافت کرده‌اند. به غیر از اینکه تلفن مذکور از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد، هیچ اطلاعات اضافه‌ای از آن در سایت بلوتوث وجود ندارد.

شایعات و اخبار فراوانی درباره مشخصات فنی گلکسی A90 وجود دارد. اما تا جایی که ما می‌دانیم، این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 بوده و رم 6 گیگابایتی نیز در کنار آن تعبیه شده است. اگرچه شایعات مختلفی در بخش رم و حافظه داخلی نسخه‌های 4G و 5G وجود دارند، اما این احتمال هم وجود دارد که مشخصات پردازنده و رم هردو نسخه 4G و 5G یکی باشند.

حتی احتمال دارد که دوربین نسخه 5G نیز با نسخه معمولی فرق داشته باشد. در حقیقت، دوربین نسخه 5G با سه لنز 48، 12 و 5 مگاپیکسل در بدنه پشتی دستگاه قرار دارد و نسخه معمولی هم از همان دوربین سه‌گانه با لنز‌ها 48، 8 و 5 مگاپیکسل بهره خواهد برد. همانطور که مشاهده می‌کنید، تفاوت محسوسی در بخش دوربین نسخه‌های مختلف گلکسی A90 وجود ندارد.

باتری تلفن با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر وظیفه تامین انرژی چیپست و نمایشگر سوپر‌آمولد 6.7 اینچی از نوع Infinity-U را بر عهده دارد. این صفحه‌نمایش مجهز به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. همچنین برخی از تحلیلگران معتقدند که سامسونگ در این میان رده قدرتمند مانند گلکسی A80 از دوربین اصلی چرخشی مکانیکی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا