موبایل و تبلت

احتمال معرفی هواوی میت 30 و میت 30 پرو در تاریخ 28 شهریور

براساس گزارشات، هواوی تصمیم دارد که پرچمداران جدیدش یعنی میت 30 و میت 30 پرو را در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریورماه) به طور رسمی رونمایی کند. به گفته سایت روسی Mail.Ru که در حوزه اینترنت و فناوری فعالیت دارد، پرچمدارهای سری میت ۳۰ پنجشنبه ۲۸ شهریور در اروپا معرفی خواهند شد. ظاهرا منبع اصلی این خبر «وانگ چنگلو»، از مدیران ارشد هواوی است و در این صورت احتمالا درست از آب در خواهد آمد.

به گفته منابع آگاه، این دو گوشی جدید احتمالاً به پردازنده جدید و قدرتمند کایرین 990 مجهز شوند. این درحالیست که شایعات قبلی حکایت از استفاده از تراشه کایرین 985 در این گوشی ها خبر می دهد. البته بعید نیست این دو تراشه در واقع یک مدل باشند اما نام تجاری دیگری برای آن انتخاب شده باشد. این مدیر هواوی تاکید کرده که در سری میت ۳۰ سرویس های گوگل پلی به صورت پیش فرض نصب نشده که ناشی از تحریم این کمپانی توسط ایالات متحده است.

همچنین گفته می شود که این پردازنده جدید با فرآیند لیتوگرافی ۷ نانومتری TSMC ساخته می شود و در کنار کارایی بهتر، ۲۰ درصد توان کمتری مصرف می کند. همچنین گزارشات، نشان می دهد که این تراشه به مودم 5G هواوی با نام Balong 5000 مجهز می شود که از LTE Category 21 پشتیبانی کرده و سرعت دانلود ۱.۴ گیگابیت در ثانیه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. میت ۳۰ پرو احتمالا از یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی، دوربین چهارگانه با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری برخوردار می شود که شامل دو حسگر ۴۰ مگاپیکسلی و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا