موبایل و تبلت

مشخصات گوشی نوکیا 7.2 در بنچمارک گیگ بنچ ظاهر شد

براساس گزارشات، شرکت HMD Global قصد دارد که در نمایشگاه IFA 2019 از محصولات جدید پرده برداری کند. در همین راستا، به تازگی، نتایج بنچمارک گوشی جدید نوکیا 7 منتشر شده که به برخی از مشخصات فنی هم اشاره شده است.

این محصول که پیش‌تر با اسم رمز Daredevil از آن نام برده می‌شد، مجهز به یکی از تراشه‌های هشت هسته‌ای کوالکام با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز (احتمالا اسنپدراگون 710) خواهد بود. نتایج بنچمارک نوکیا 7.2 وجود حافظه رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9 پای را نیز در آن تایید می‌کند.

با چنین مشخصاتی، این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ، 1604 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای، 5821 امتیاز کسب کرد؛ نتایجی که مشابه برخی دیگر از موبایل های میان رده، از جمله ریلمی 3 پرو است. علاوه بر این تصاویر لو رفته، یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل را در پنل پشتی نوکیا 7.2 نشان می‌دهند. طبق اطلاعات موجود، سنسور اصلی در این مجموعه دوربین سه‌گانه، 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

حسگر اثر انگشت هم در پشت قرار دارد. در جلو اما یک صفحه نمایش 6.2 اینچی فول اچ دی پلاس را با ناچ قطره‌ای می‌بینیم و انتظار می‌رود باتری دستگاه، دارای ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت باشد. به احتمال زیاد تا کمتر از یک ماه دیگر در نمایشگاه IFA 2019 برلین، شاهد رونمایی از گوشی های نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۶.۲ خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا