شرکت DJI از جدیدترین گیمبال ویژه گوشی های هوشمند موسوم به Osmo Mobile 3 به طور رسمی پرده برداری کرد. این محصول با توجه به داشتن یک طراحی تاشو قابلیت حمل بسیار بالایی دارد.

مهمترین قابلیت این پایه لرزشگیر موبایل امکان جمع شدن آن است تا هنگامی که از آن استفاده نمی کنید جای کمتری بگیرد. علاوه بر این حالت هایی از جمله Sport ،Story و  ActiveTrack 3.0 را در اختیارتان می گذارد و از ژست های حرکتی هم پشتیبانی می کند. به لطف قابلیت ActiveTrack 3.0 گیمبال می توانید سوژه هایی با حرکت سریع را دنبال کنید. قابلیت Story قالب های متنوعی را روی ویدیو اعمال کرده و در نهایت یک کلیپ به همراه موسیقی تحویلتان می دهد. در حالت Sport هم می توانید تصاویری از حرکات سریع ورزشی یا دویدین حیوان خانگی مورد علاقه تان را ثبت کنید.

دی جی آی اعلام کرده است که کنترل این دستگاه ساده‌تر شده است، بنابراین امکان استفاده از آن با یک دست آسان‌تر از گذشته است. همچنین طراحی تاشو این گیمبال امکان استفاده از پورت‌های تلفن هوشمند را برای دسترسی به شارژر و یا میکروفون خارجی به ارمغان آورده است. باتری مورد استفاده Osmo Mobile 3 همچون نسخه قبلی توانایی 15 ساعت شارژدهی مداوم را دارد. همچنین شارژ این دستگاه در نسل سوم از طریق پورت USB نوع C انجام می‌گیرد.

Osmo Mobile 3 همچنین از ثبت ویدیوهای هایپرلپس و تایم لپس پشتیبانی می کند و با استفاده از آن می توانید تصاویر پانورامای 180 درجه ای بگیرید. ثبت سلفی از طریق ژست های حرکتی خاص هم از دیگر قابلیت های این گیمبال است. البته باید اشاره کرد که برای استفاده از همه قابلیت ها گیمبال DJI نیاز به نصب کردن اپلیکیشن ویژه DJi به نام Mimo دارید. اسمو موبایل 3 با قیمت 119 دلار عرضه شده است. این محصول هم‌چنین با یک پک ویژه شامل یک کیف نگهدارنده و یک سه‌پایه فروخته می‌شود که 139 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *